Jeśli oferujesz produkty z branży wnętrz, z pewnością myślałeś o własnej stronie firmowej. Wizerunek firmy w sieci najprościej jest zbudować dzięki niej. W naszym artykule sprawdzamy, co daje strona internetowa. Czytelność, responsywność, a może łatwy dostęp do informacji? Poznaj główne korzyści ze strony firmowej i zleć jej zaprojektowanie!
Przeczytaj również: Co daje strona WWW dla firmy oferującej urządzenia AGD?
Nowoczesna strona WWW
Wizerunek firmy w sieci to przede wszystkim nowoczesna strona firmowa. UX, a więc User Experience stanowi połączenie wszystkich reakcji i odczuć doświadczanych przez użytkownika produktu. Jest to projektowanie doświadczeń użytkownika. Oznacza to dbanie o wzbudzanie pozytywnych odczuć wśród użytkowników Internetu. Inną opcją jest tak zwany flat design. Polega on na usunięciu z serwisu wszystkich niepotrzebnych ozdobników. Są to cienie lub gradienty. Uniwersalny design to minimalizm.
Przeczytaj również: Z czego powinna składać się strona internetowa z usługami transportowymi?
Przeczytaj również: Co to jest marketing lokalny i jak może pomóc w branży ubezpieczeń i finansów?
Czytelność strony firmowej
Wizerunek firmy w sieci przede wszystkim zbudować można dzięki treści. W ten sposób przekazuje się podstawowe informacje. Ułatwia to podjęcie przez użytkownika Internetu decyzji o tym, czy kupić, czy nawiązać kontakt z Twoją firmą. Co więcej, za dużo ozdób w formie grafiki lub animacji może utrudniać odbiór treści. Nie wzbudzi to zaufania u potencjalnych klientów.
Wygodne dostosowanie do mobilnych urządzeń
Jak podaje Gemius, 75% Polaków używa do przeglądania Internetu smartfonów. Dlatego planując projekt strony internetowej, zwróć uwagę, czy wyświetla się na wszystkich ekranach urządzeń mobilnych. Są to:
-
smartfony,
-
tablety,
-
laptopy,
-
czytniki e-booków.
Tak zwana responsywność w dzisiejszych czasach jest najważniejsza.
Łatwy dostęp do informacji na Twojej stronie WWW
Potencjalni klienci i internauci liczą na szybkie utrzymanie informacji takich jak:
-
cennik,
-
oferta produktów wnętrzarskich,
-
dane kontaktowe.
Prosta strona dla firmy ułatwia nawigację. Umożliwia to zaoszczędzenie czasu na dotarcie do danych zakładek. Warto wiedzieć, nie tylko liczy się estetyka, ale treści i możliwość łatwego zapoznania się z nimi.
Korzyści ze strony internetowej
Zastanawiasz się nad firmą w sieci? Poznaj zalety posiadania strony firmowej. Przede wszystkim działa ona przez wszystkie dni w tygodniu niezależnie od godziny. Poza tym będzie łatwa w szybkiej aktualizacji. Odbiorca może znaleźć potrzebne informacje – jeśli nie, to może zadać pytanie z użyciem formularza kontaktowego.
Możliwy jest także dostęp do osób zainteresowanych branżą wnętrzarską. Wszystko dlatego, że możliwe jest szczegółowe przedstawienie informacji i brak wymogu drukowania materiałów reklamowych takich jak broszury czy katalogi. Dzięki stronie WWW przyczynisz się do pokazania oferty w Internecie oraz rozpoznawalności Twojej firmy. Poza tym zwiększysz zasięg oferty nie tylko na wybrane miasto czy rejon.
W ten sposób możesz się komunikować z klientami. Możesz to także zrobić za pomocą:
-
Social Media,
-
wizytówki w Google Moja Firma,
-
newsletterów,
-
firmowy blog.
Treści na stronie WWW powinny być odpowiednio zoptymalizowane. Oznacza to zastosowanie między innymi słów kluczowych. Profesjonalne treści na firmowym blogu najlepiej zleć copywriterom.
Koszt reklamy jest także obniżony w stosunku do klasycznych mediów. Dzięki serwisowi prowadzona jest sprzedaż internetowa. Możliwe jest poza tym budowanie świadomości firmy i zaufania u klientów.